Föräldragrupp och tapeter

Idag har vi varit på förldragrupp på BVC, 4 stycken mammor med barn. Pratade mest om vilka vi var och hur livet var nu. Jag pratade lite på EC då BVC sköterskan är intresserad med inte så påläst. Inte för att jag kan allt men jag utför det iallafall. Vi har nu börjat använda bumbotoasitsen, och det funkar jättebra, har nästan inga bajsblöjor längre. Kiss är svårare att se när han vill. Har köpt några tygblöjor också, men de är nog bättre när han är ite större och kan känna att han blir blöt så han förstår skillnaden mellan blöja och toalett. Skönt att slippa bajsblöjorna iallafall. Är ni intresserade läs på blojfribebis.se.
 
Vi har byggt en altan och tapetserat om i hallen under veckan. Skönt att få bort de gamla tapeterna och njuta av vårsolen ute på altanen. I söndags var det 25 grader på den inglasade så det blev frukost ute, lyx! 
 
Jag har köpt tyg och börjat sytt lite smått, älskar att skapa! Så igårväll blev det en mössa till Malte med matchande pannaband till mig. Ska nog ta och sy ett par byxor ikväll när RIckard kommit hem. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0